A radikális, 60-90% költségcsökkentés mellett szól a papírmentes adminisztráció kényelme, és gyorsasága. Nem szükséges semmilyen szoftvert telepíteni, adatmentésről gondoskodni, az alkalmazások a számla-szolgáltató szerverén futnak.
Ügyfeleknek
Vége az elkeveredett számláknak, elfelejtett határidőknek! A fizetési kötelezettségek nyomon követhetőek a számla-szolgáltató internetes felületén, ahová személyes azonosító és jelszó biztosít hozzáférést napi 24 órában.
Könyvelő irodáknak
A könyvelők folyamatos betekintést nyerhetnek saját ügyfeleik számlázórendszerébe, ahol valós időben látják a kimenő és követhetik a beérkező számlákat, kereséseket, lekérdezéseket eszközölhetnek és szükség esetén nyomtathatnak
Elektronikus számlázás
Az elektronikus számla a következő években felváltja és háttérbe szorítja a papíralapú számlákat. Ez tény, mint ahogyan az is, hogy az e-mail teljesen felváltotta a telefaxot. Ennek alapvető oka, hogy az elektronikus számla jóval olcsóbb és hatékonyabb, mint elődje. Míg a legrugalmasabbak tipikus piac diktálóként elsők között élnek az e-számla megkérdőjelezhetetlen előnyeivel, lesznek, akik kései piackövetőként döntenek alkalmazása mellett, hátrányba kerülve versenytársaikkal szemben.
Ingyenes kipróbálási lehetőség, a szerződést követően 3 hónapos elégedettségi - pénzvisszafizetési garancia!
Röviden
Megspórolható a papír, nyomtatás, boríték és postaköltség
Nincs postakönyv, hivatali sorban állás, így jelentős idő és emberi erőforrás szabadul fel
Számlakézbesítés másodpercek alatt, az átvétel hivatalosan igazolt
A számlakibocsátás, az emlékeztetők, felszólítások küldése automatizálható, időzíthető
Nem kell saját számlázó program, nincs licenszdíj, adatmentés, a számlaszolgáltató ingyenesen archivál 8 évig
Környezetvédelem
Az Európai Parlament Környezetvédelmi Bizottságának 2009-ben elkészült jelentése szerint 13-16 millió fával kevesebb kerülne kivágásra, ha az unióban általánossá válna az elektronikus számlázás. Egy tonna papír készítéséhez a papír minőségétől függően kb. 1,7 tonna élőfa kivágása szükséges, ami nagyjából 6db teljesen kifejlett lucfenyőt jelent. Ez a pusztítás nem csak az erdei állat és növényvilág drámai pusztulását eredményezi, hanem bolygónk oxigénháztartását is kedvezőtlenül befolyásolja, ami az üvegházhatást fokozza. Az I-bizonylat egy kis lépés, hogy a gyermekeinknek és unokáinknak is egy élhető környezetet biztosítsunk.
"A földet nem apáinktól örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön."
Az újrahasznosított papír valamelyest enyhíti a papíripar élőfa igényét, azonban a mindenkori papírszükséglethez képest nincs elegendő újrahasznosítható farost. A papírt alkotó farostokat maximum négyszer lehet újrahasznosítani, ami továbbra is szükségessé teszi az élőfa felhasználását. További környezeti károkat okoz a papírgyártás során felhasznált nagy mennyiségű víz szennyezése (pl. festékek, vegyszerek, oldószerek, fehérítő anyagok, klór, stb.).
Megtakarítás
Megspórolható a papír, nyomtatás, boríték és posta költsége, a feldolgozás és archiválás adminisztrációs terhe, az élőmunka költségének jelentős hányada. A 49 + Áfa (bruttó 62) forintos díj tartalmazza a számla kiállítás és kézbesítés mellett az emlékeztető, a felszólítás valamint fizetés meghagyás küldési költségeit is!
Sokoldalúság
Kezdeményezhető az adott számlák automatikus küldése, klónozása, vagy értesítőjének újraküldése. A fiókban tárolt e-számlákat kontírozhatja, ill. azokról különböző összesítőket, reportokat készíthet, melyeket letölthet (xls export, tömörített fájlként számlakép letöltés). A rendszerben természetesen papír alapú számla is készíthető.
Kényelem
Számla klónozással a korábban már kiállított számla újraküldhető - ugyanannak a vevőnek vagy egy újnak - anélkül hogy újra fel kellene vinni az adatokat. Az automatikus számlaküldési funkció lehetőséget biztosít, hogy az adott vevőnek azonos tételekkel, meghatározott időközönként küldött számlákat a jövőben a rendszer automatikusan kiállítsa és kézbesítse. Ezen túl a kintlévőség kezelés is automatikussá tehető úgy, hogy a fizetési felszólítások mellé az eredeti számla is csatolásra kerül, ami Önnek nem jelent újabb költséget.
Biztonság
Kizárt a számítógép hibából vagy újratelepítésből származó adatvesztés. Mivel a számlák nem a saját számítógépén, hanem a számla-szolgáltató szerverein vannak, így nem kell foglalkozni mentésekkel, rendszeres exportálással, a teljes adatállomány tükrözése backup meghajtóra minden nap automatikusan elvégzésre kerül. Nincs tárolási, archiválási költség, az elektronikus számlák a törvényi előírásoknak megfelelően 8 évig díjmentesen kerülnek tárolásra!
Rugalmasság
Nem szükséges semmit sem telepítenie, számláit bármely internet eléréssel rendelkező számítógépről vagy mobil eszközről, bárhonnan menedzselheti. A rendszer korlátlan számú telephelyet és munkatársat szolgál ki többletköltségek nélkül. Az elektronikus számlához tetszőleges formátumú és számú számlamellékelt csatolható, melyeket a rendszer az e-számlával együtt ír alá, ezzel biztosítva annak hitelességét. (pl.: szállítólevél, szerződés, teljesítésigazolás, megrendelő, marketing anyag, reklám újság, stb.)
Gyorsaság
Az e-Számla szolgáltatás bevezetése néhány percet vesz igénybe, amihez Önnek csak regisztrálnia kell magát a számlaszolgáltató oldalán. A rendszer gyors, partnere szinte azonnal, ellenőrizhető módon megkapja az Ön számláját. A befogadóhoz másod/perceken belül befut a számla értesítő és a számla átvétel online adminisztrációs felületen azonnal megtörténhet. Minden szállítói ügyfélnek lehetősége van SMS értesítéseket kérni saját maguk illetve vevőjük részére.
Támogatás
E-Számla megoldásunk bevezetéséhez és használatához teljes körű terméktámogatást, díjmentes verziókövetést valamint szaktanácsadást biztosítunk. Ügyfélszolgálatunk munkaidőben telefonon, azon túl e-mailben fogadja a partnerek kérdéseit.
Presztízs
Az e-Számla rendszer emeli vállalkozása presztízsét és erősíti a vásárlói bizalmat.
Az elektronikus számlát nem kell kinyomtatnunk, így megtakarítjuk a papír és a nyomtatás költségeit. Az előállítással kapcsolatos kiadások mellett teljes mértékben megszabadulunk a boríték- és postaköltségektől, illetve az esetenként felmerülő faxköltségtől is. A számlamásolat kiküldése egyetlen gombnyomás! Megtakarítjuk továbbá az élőmunka ráfordítás költségeit is, mivel a számlák nyomtatása, borítékolása, a borítékok címzése, esetleg etikett címke felragasztása, a küldemények postakönyvbe történő felvezetése, a postai ügyintézés és a kinyomtatott számlák lefűzése mind élőmunkát igénylő feladatok.
Az elektronikus számlákat természetesen elektronikus úton továbbítjuk vevőink felé, így az szinte azonnal megérkezik. Az átvételről minden esetben pontos dátummal megjelölt visszaigazolást kap a Szállító.
Papír alapú számlák legalább 3 példányban készülnek (vevő, szállító, könyvelés), de gyakori hogy a belső nyilvántartási rendek miatt azokból több másolat is készül. A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény előírja a számviteli bizonylatok 8 évig történő megőrzését. Az így keletkező papírhalmaz kezelése és tárolása komoly feladat és nem elhanyagolható költség.
Elektronikus számlák esetén a kezeléssel és tárolással kapcsolatos költségeket megtakaríthatja.
Az elektronikus számlák a párhuzamos tárolási rendszernek köszönhetően nem vesznek el, vagy sérülnek meg. Bármikor, pár gombnyomással akár évekre visszamenőleg is másodpercek alatt visszakereshetők. Nem lesz többé elveszett számlája!
Az elektronikus számla fontos tulajdonsága, hogy minden egyes példánya eredetinek és hitelesnek tekintendő. Így az elektronikus számla alkalmazásával nincs szükség hiteles számlamásolatok készítésére a bizonylat elvesztése esetén, mivel azt tetszőleges mennyiségben sokszorosíthatja.
Az elektronikus számla használatával nő cége presztízse. Innovatív és környezetkímélő megoldás lévén sok esetben illik a vállalatok által megfogalmazott arculathoz, küldetéshez. Egyes uniós tagországokban 2012-től az állami szektorban csak ezt a bizonylatolási módot használják. Hazánkban is egyre több multinacionális cég – felismerve ennek előnyeit- beszállítói felé előírja az elektronikus bizonylatolást.
Az elektronikus számlázás bevezetéséhez Önnek nem kell lecserélni meglévő számlázó és egyéb (raktárkezelő, könyvelő. stb.) szoftvereit. A már meglévő rendszerét tesszük alkalmassá elektronikus számlázásra.
Az elektronikus számla kibocsátása során ugyanúgy kell eljárni, mint a hagyományos papírra nyomtatott számla esetében, csak a nyomtatáskor dől el, hogy milyen számla készül.
A számlázó programjában, az eddig megszokott módon elkészített számla kinyomtatása előtt adhatja meg Vevője e-mail címét, amelyre az elektronikus számlát kézbesíteni szeretné. Ez a művelet teljesen automatikusan is működhet, amennyiben az adott vevőnek minden esetben elektronikus számlát küld (bővebb információért keressen elérhetőségeinken).
A folyamat első lépéseként a befogadó egy tájékoztató levelet kap az e-mail címére. Ebben minden szükséges információt megadunk az elektronikus számla kezelésével kapcsolatban, illetve cégünk ügyfélszolgálatának elérhetőségeit az esetleges kérdésekkel kapcsolatban. A Szállítótól érkező e-mail-ben található linkről egy PDF kiterjesztésű állomány tölthető le, mely egy elektronikusan aláírt és időbélyeggel ellátott (PKI típusú) elektronikus számla PDF formátumban.
Az értesítő e-mail opcionálisan tartalmazhat bármilyen (DOC, PDF, JPEG, XLS, CSV stb.) más csatolmányt is, ami lehet pl. a számlához tartozó szállítólevél, megrendelő, árlista vagy akár reklámanyag. Az értesítő e-mailben található link megnyitásáról, a Szállító a saját adminisztrációs oldalán visszajelzést kap.
Minden egyes PDF állomány elválaszthatatlan részeként szerepel az APEH által megkövetelt formátumú xml fájl, mely tartalmazza a számlához tartozó információkat, valamint biztosítja a törvényi megfelelést. Mind a Szállítók, mind a Vevők részére teljes körű adminisztrációs és archiváló szolgáltatást nyújtunk, amely díjmentes.
Az elektronikus számla és annak mellékleteinek kézbesítési vélelme
A Számlaközpont kétszer kísérli meg az elektronikus számla kézbesítését. Amennyiben az első kézbesítés sikertelen – a számlabefogadó nem tekinti meg az e-számlát -, akkor a Számlaközpont a kézbesítést a sikertelen kézbesítés napját követő ötödik munkanapon újból megkísérli. Az elektronikus számla a második kézbesítési kísérlet napját követő ötödik munkanapot követően kézbesítettnek tekinthető. A késedelmi vélelem szabályozásának összefoglalója megtekinthető itt.
Szolgáltatásaink szállítók részére
megtekintheti elkészült számláit
bármilyen lekeresési kritérium alapján rendezheti számláit
saját számítógépére letöltheti eddig elkészült számláit
Excel (CSV) importot készíthet számláiról, bármilyen lekérdezési kritérium alapján. A letöltött fájl tartalmazza számláinak minden lényeges adatát, amit csoportosan beilleszthet könyvelő programjába.
Megnézheti a rendszernaplót, ki mikor, milyen IP címről, milyen műveletet hajtott végre az oldalán
Szolgáltatásaink vevők részére
megtekintheti bejövő számláit
bármilyen lekeresési kritérium alapján rendezheti számláit
kontírozhatja elektronikus számláit
saját számítógépére letöltheti számláit
Excel (CSV) importot készíthet számláiról bármilyen lekérdezési kritérium alapján. A letöltött fájl tartalmazza a számlák minden lényeges adatát, amit csoportosan beilleszthet könyvelő programjába.
Megnézheti a rendszernaplót, ki mikor, milyen IP címről, milyen műveletet hajtott végre az oldalán.
Az elektronikus számla kontírozása
Az elektronikus számla kontírozása az APEH közleménye az elektronikus úton kibocsátott számlákra vonatkozó egyes rendelkezések értelmezéséről (2009.10.26) összhangban, megfelelő könyvelő és számlaiktató program használatával nem tér el a papíralapú számláétól. Az elektronikus számlára már nem szükséges elektronikusan is „ráírni” a kontír adatokat, bár erre a rendszerünk a régebbi szabályozásnak megfelelően lehetőséget nyújt.
A digitális dokumentumok hitelesítésével, az elektronikus aláírással valamint az elektronikus számlázással kapcsolatban az alábbi jogszabályok az irányadók.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.